Uber знизила прогноз прибутку на святковий квартал, попри зростання попиту на поїздки та доставку
Компанія не досягла очікуваних показників операційного прибутку, хоча попит на її сервіси продовжує зростати
Компанія Uber Technologies не виправдала прогнозів щодо операційного прибутку за ІІІ квартал 2025 року та оприлюднила песимістичний прогноз на святковий період, що призвело до падіння її акцій майже на 9% у передринкових торгах.
Про це повідомляє Reuters.
У компанії зазначили, що на результати негативно вплинули юридичні та регуляторні питання, подробиці яких не розголошуються. Водночас попит на послуги перевезень і доставок залишався високим, що компанія пов’язує з популярністю програми лояльності Uber One. За словами керівництва, програма стимулює користувачів частіше замовляти доставку їжі та продуктів, що допомогло Uber перевищити очікування за обсягом виручки й загальних бронювань.
У звітному кварталі прибутки підрозділу доставки зросли на 29%, тоді як доходи від перевезень збільшилися на 20%, а вантажний напрям залишився без змін. Компанія зазначила, що користувачі, які одночасно користуються кількома її сервісами, витрачають утричі більше і мають на 35% вищий рівень лояльності.
Uber повідомила про операційний прибуток у $1,11 млрд, що менше від очікуваних $1,61 млрд за даними Visible Alpha. Прогноз компанії на IV квартал передбачає скоригований основний прибуток у межах $2,41–2,51 млрд, що дещо нижче за оцінки аналітиків LSEG.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Uber пропонує $4000 водіям для переходу на електромобілі. Компанія запускає програму Go Electric та відмовляється від брендування «Uber Green», щоб прискорити перехід до безвуглецевих поїздок до 2030 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].













