Голландська компанія Philips, яка окрім техніки спеціалізується на виробництві медичного обладнання збільшила продажі в третьому кварталі на 4% завдяки високому попиту на її електричні зубні щітки в Китаї. Про це повідомляє Reuters з посиланням на прес-реліз компанії.
В минулому році Philips відокремила свій підрозділ освітлювальних приладів, щоб сфокусуватися на виробництві медичного обладнання та споживчих товарів в сфері охорони здоров'я.
Хоча в Північній Америці зростання продажів не зафіксовано, а в Західній Європі спостерігається 6%-ве спадання, завдяки двозначному зростанню продажів у Китаї компанія наблизилася до річного цільового показника.
«Ми з оптимізмом оцінюємо наші можливості в Китаї, – сказав журналістам глава Philips Франс ван Хаутен. – Наші зубні щітки дуже добре продаються».
Загальний обсяг продажів Philips у період з липня по вересень склав 4,1 млрд євро, а прибуток від основної діяльності зріс на 12% до 532 млн євро ($626 млн).
Показник EBITA за третій квартал співпав з очікуваннями аналітиків, опитаних Reuters, тоді як зростання продажів виявилося нижчим за прогнозоване на рівні 4,5%.