Завдяки китайцям рівень продажів зубних щіток Philips підскочив угору

Завдяки китайцям рівень продажів зубних щіток Philips підскочив угору

Китайський ринок допоміг компанії вийти на рівень прибутковості

Завдяки китайцям рівень продажів зубних щіток Philips підскочив угору
фото philips.ua

Голландська компанія Philips, яка окрім техніки спеціалізується на виробництві медичного обладнання збільшила продажі в третьому кварталі на 4% завдяки високому попиту на її електричні зубні щітки в Китаї. Про це повідомляє Reuters з посиланням на прес-реліз компанії.

В минулому році Philips відокремила свій підрозділ освітлювальних приладів, щоб сфокусуватися на виробництві медичного обладнання та споживчих товарів в сфері охорони здоров'я.

Хоча в Північній Америці зростання продажів не зафіксовано, а в Західній Європі спостерігається 6%-ве спадання, завдяки двозначному зростанню продажів у Китаї компанія наблизилася до річного цільового показника.

«Ми з оптимізмом оцінюємо наші можливості в Китаї, – сказав журналістам глава Philips Франс ван Хаутен. – Наші зубні щітки дуже добре продаються».

Загальний обсяг продажів Philips у період з липня по вересень склав 4,1 млрд євро, а прибуток від основної діяльності зріс на 12% до 532 млн євро ($626 млн).

Показник EBITA за третій квартал співпав з очікуваннями аналітиків, опитаних Reuters, тоді як зростання продажів виявилося нижчим за прогнозоване на рівні 4,5%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло