Завдяки китайцям рівень продажів зубних щіток Philips підскочив угору
Китайський ринок допоміг компанії вийти на рівень прибутковості

Голландська компанія Philips, яка окрім техніки спеціалізується на виробництві медичного обладнання збільшила продажі в третьому кварталі на 4% завдяки високому попиту на її електричні зубні щітки в Китаї. Про це повідомляє Reuters з посиланням на прес-реліз компанії.
В минулому році Philips відокремила свій підрозділ освітлювальних приладів, щоб сфокусуватися на виробництві медичного обладнання та споживчих товарів в сфері охорони здоров'я.
Хоча в Північній Америці зростання продажів не зафіксовано, а в Західній Європі спостерігається 6%-ве спадання, завдяки двозначному зростанню продажів у Китаї компанія наблизилася до річного цільового показника.
«Ми з оптимізмом оцінюємо наші можливості в Китаї, – сказав журналістам глава Philips Франс ван Хаутен. – Наші зубні щітки дуже добре продаються».
Загальний обсяг продажів Philips у період з липня по вересень склав 4,1 млрд євро, а прибуток від основної діяльності зріс на 12% до 532 млн євро ($626 млн).
Показник EBITA за третій квартал співпав з очікуваннями аналітиків, опитаних Reuters, тоді як зростання продажів виявилося нижчим за прогнозоване на рівні 4,5%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].