Ставки морського фрахту на маршрутах із мілководних портів Росії до турецького порту Мармара через дефіцит судів досягли $41/т. Про це повідомляє Зерно Он-Лайн.
Зазвичай Туреччина постачає зерно каботажними судами. Саме так працюють з ними російські експортери. Проте через високі ставки фрахту Туреччина може взяти на себе додаткові витрати на розвантаження суден класу Handysize, що будуть доставляти кукурудзу з України.
Російська кукурудза на базисі C&F Мармара з постачанням у листопаді котирується близько $181/т. Пропозиції української кукурудзи на тому ж базисі з постачанням на Handysize знаходяться на рівні $180–182/т. Деякі учасники ринку готові запропонувати $179–180/т. Турецькі покупці наразі тестують можливості опустити ціни до $175–176/т.
Нагадаємо, цього сезону ціни на кукурудзу в Україні найнижчі за три останні роки, тоді як урожай за обсягами може стати другим за рекордом – 27 млн тонн.
Раніше повідомлялось, що Туреччина ввела нові обмеження на поставки сільгосппродукції з РФ, згідно з якими російським експортерам тепер необхідно отримувати дозволи в торговому представництві або дипмісіях Туреччини в Росії