Через високий морський фрахт Туреччина може переключитися з російської на українську кукурудзу
У Туреччині хочуть зробити поставки кукурудзи більше рентабельними

Ставки морського фрахту на маршрутах із мілководних портів Росії до турецького порту Мармара через дефіцит судів досягли $41/т. Про це повідомляє Зерно Он-Лайн.
Зазвичай Туреччина постачає зерно каботажними судами. Саме так працюють з ними російські експортери. Проте через високі ставки фрахту Туреччина може взяти на себе додаткові витрати на розвантаження суден класу Handysize, що будуть доставляти кукурудзу з України.
Російська кукурудза на базисі C&F Мармара з постачанням у листопаді котирується близько $181/т. Пропозиції української кукурудзи на тому ж базисі з постачанням на Handysize знаходяться на рівні $180–182/т. Деякі учасники ринку готові запропонувати $179–180/т. Турецькі покупці наразі тестують можливості опустити ціни до $175–176/т.
Нагадаємо, цього сезону ціни на кукурудзу в Україні найнижчі за три останні роки, тоді як урожай за обсягами може стати другим за рекордом – 27 млн тонн.
Раніше повідомлялось, що Туреччина ввела нові обмеження на поставки сільгосппродукції з РФ, згідно з якими російським експортерам тепер необхідно отримувати дозволи в торговому представництві або дипмісіях Туреччини в Росії
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].