Nestle, найбільший в світі виробник продуктів харчування, планує з 1 січня 2018 року реорганізувати свій підрозділ із випуску дитячого харчування задля покращення своїх показників. Про це повідомляє Reuters.
З 1 січня управління підрозділом здійснюватиметься регіонально, а не глобально.
Nestle заявила, щоб зберегти глобальну стратегію в галузі харчування, створить «стратегічну бізнес-одиницю», яка керуватиме глобальними функціями, такими як інновації, управління якістю та глобальними виробничими потужностями.
Для кожного з трьох регіонів буде призначено власного голову, який і реалізовуватиме стратегію на місцевих ринках.
«Нова організація дозволить бізнесу Nestle з виробництва дитячого харчування забезпечити прискорення зростання та ефективності, – сказали в компанії. – Більш гнучка та ефективна структура дозволить Nestle швидше реагувати на споживчі смаки, що змінюються, еволюцію регулювання, а також попит клієнтів».
Повідомляється, що компанія є також найбільшим в світі виробником дитячих сумішей та лідером на ключовому китайському ринку.
Нагадаємо, Nestle оголосила про виведення із виробництва яєць від курей, що утримуються у клітках. Виведення таких яєць з ланцюжків постачання відбуватиметься поступово: в США та Європі до 2020 року, а в інших країнах, зокрема в Україні, до 2025 року.