Nestle реорганізує свій бізнес із виробництва дитячого харчування
Управління підрозділом із 1 січня буде здійснюватися регіонально, а не глобально

Nestle, найбільший в світі виробник продуктів харчування, планує з 1 січня 2018 року реорганізувати свій підрозділ із випуску дитячого харчування задля покращення своїх показників. Про це повідомляє Reuters.
З 1 січня управління підрозділом здійснюватиметься регіонально, а не глобально.
Nestle заявила, щоб зберегти глобальну стратегію в галузі харчування, створить «стратегічну бізнес-одиницю», яка керуватиме глобальними функціями, такими як інновації, управління якістю та глобальними виробничими потужностями.
Для кожного з трьох регіонів буде призначено власного голову, який і реалізовуватиме стратегію на місцевих ринках.
«Нова організація дозволить бізнесу Nestle з виробництва дитячого харчування забезпечити прискорення зростання та ефективності, – сказали в компанії. – Більш гнучка та ефективна структура дозволить Nestle швидше реагувати на споживчі смаки, що змінюються, еволюцію регулювання, а також попит клієнтів».
Повідомляється, що компанія є також найбільшим в світі виробником дитячих сумішей та лідером на ключовому китайському ринку.
Нагадаємо, Nestle оголосила про виведення із виробництва яєць від курей, що утримуються у клітках. Виведення таких яєць з ланцюжків постачання відбуватиметься поступово: в США та Європі до 2020 року, а в інших країнах, зокрема в Україні, до 2025 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].