Alibaba купить 36% оператора магазинів «Ашан» в Китаї за $2,9 млрд

Цей стратегічний крок допоможе зміцнити позиції у конкуренції з Wal-Mart

фото www.alibabagroup.com

Китайський інтернет-холдинг Alibaba Group домовився про придбання 36% в найбільшому операторі гіпермаркетів у Китаї Sun Art Retail Group, повідомляє RNS з посиланням на Bloomberg.

Ціна угоди складе  $2,9 млрд.

Sun Art управляє близько 400 гіпермаркетами під брендами Auchan («Ашан») і RT-Mart. В рамках угоди частка Auchan Retail в Sun Art збільшиться до 36%. Крім того, Alibaba і Auchan уклали угоду про співпрацю для подальшого завоювання китайського ринку продуктового ритейлу.

Угода також передбачає передання компанії Sun Art технологій і ресурсів, необхідних для виходу на нові ринки.

Аналітики Bloomberg зазначають, що завдяки цій угоді Alibaba розраховує підсилити свої позиції в умовах все більшого зростання конкуренції з боку американської компанії Wal-Mart Stores, яка управляє найбільшою в світі мережею супермаркетів оптової та роздрібної торгівлі.

Як ми писали раніше, засновник Alibaba Group Джек Ма переконаний, що скоро виробництвом займатиметься штучний інтелект, а люди будуть зайняті чимось іншим.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS