Alibaba купить 36% оператора магазинів «Ашан» в Китаї за $2,9 млрд
Цей стратегічний крок допоможе зміцнити позиції у конкуренції з Wal-Mart

Китайський інтернет-холдинг Alibaba Group домовився про придбання 36% в найбільшому операторі гіпермаркетів у Китаї Sun Art Retail Group, повідомляє RNS з посиланням на Bloomberg.
Ціна угоди складе $2,9 млрд.
Sun Art управляє близько 400 гіпермаркетами під брендами Auchan («Ашан») і RT-Mart. В рамках угоди частка Auchan Retail в Sun Art збільшиться до 36%. Крім того, Alibaba і Auchan уклали угоду про співпрацю для подальшого завоювання китайського ринку продуктового ритейлу.
Угода також передбачає передання компанії Sun Art технологій і ресурсів, необхідних для виходу на нові ринки.
Аналітики Bloomberg зазначають, що завдяки цій угоді Alibaba розраховує підсилити свої позиції в умовах все більшого зростання конкуренції з боку американської компанії Wal-Mart Stores, яка управляє найбільшою в світі мережею супермаркетів оптової та роздрібної торгівлі.
Як ми писали раніше, засновник Alibaba Group Джек Ма переконаний, що скоро виробництвом займатиметься штучний інтелект, а люди будуть зайняті чимось іншим.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].