Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Про це повідомляє прес-служба ДПЗКУ.
Згідно з повідомленням, за поточний місяць на внутрішньому ринку реалізовано 10 500 тонн продукції переробки. Цей показник на 12% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Позитивна тенденція стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки ДПЗКУ.
На сьогодні 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це допомагає корпорації пропонувати індивідуальні умови якості продукції та гнучку цінову політику.
В планах корпорації – збільшення обсягів реалізації продукції переробки на 10%.