ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації продукції переробки на внутрішній ринок
Позитивна тенденція розвитку стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції

Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Про це повідомляє прес-служба ДПЗКУ.
Згідно з повідомленням, за поточний місяць на внутрішньому ринку реалізовано 10 500 тонн продукції переробки. Цей показник на 12% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Позитивна тенденція стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки ДПЗКУ.
На сьогодні 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це допомагає корпорації пропонувати індивідуальні умови якості продукції та гнучку цінову політику.
В планах корпорації – збільшення обсягів реалізації продукції переробки на 10%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].