ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації продукції переробки на внутрішній ринок

ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації продукції переробки на внутрішній ринок

Позитивна тенденція розвитку стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції

ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації продукції переробки на внутрішній ринок
Фото: Shutterstock

Державна продовольчо-зернова корпорація продовжує збільшувати обсяги реалізації готової продукції на внутрішній ринок. Про це повідомляє прес-служба ДПЗКУ.

Згідно з повідомленням, за поточний місяць на внутрішньому ринку реалізовано 10 500 тонн продукції переробки. Цей показник на 12% більше, ніж  за аналогічний період минулого року.

Позитивна тенденція стала можливою завдяки зусиллям в управлінні реалізацією продукції переробки ДПЗКУ.

На сьогодні 80% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку ― це виробники готової продукції: макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні. Це допомагає корпорації пропонувати індивідуальні умови якості продукції та гнучку цінову політику.

В планах корпорації – збільшення обсягів реалізації продукції переробки на 10%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло