Розміщена на сайті та у друкованих матеріалах мережі «Фокстрот» реклама «справедливий кредит 0%* на 24 місяці платити легко!» містить неточні відомості про ставку річних процентів, що вплинуло або може вплинути на наміри споживачів щодо придбання товарів у мережі «Фокстрот», а отже вводить споживача в оману, повідомляє юридична фірма GOLAW з посиланням на Антимонопольний комітет (АМКУ).
Як повідомляється, за результатами розгляду справи АМКУ надав рекомендації – усунути виявлені порушення протягом 10 днів. У разі невиконання вимог АМКУ щодо усунення порушень «Фокстроту» загрожує штраф до 5% від доходу (виручки) за останній звітний рік.
Висновок щодо неточності у зазначеній рекламі АМКУ мотивував тим, що, зважаючи на твердження в першій частині реклами, під «0%» споживач має підстави розуміти будь-які платежі, які можуть сплачуватися за кредитом, в той же час відповідно до детальної інформації про умови кредитування, на яку вказувала зірочка, відсоток річних становить 0,01%.
Отже, незважаючи на те, що реклама містила вичерпну інформацію про кредитування, розбіжність між першою частиною реклами і деталізацією, на думку АМКУ, є введенням споживача в оману.
Під час розгляду справи АМКУ також звертав увагу, зокрема, на те, що у період поширення реклами (лютий−серпень 2016 року) лише протягом двох місяців 2016 року приріст доходу став більшим, ніж приріст місячного доходу за аналогічний період у 2015 році.