«Укрзалізниця» (УЗ) тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет. Таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги. Про це повідомляє прес-служба перевізника.
Згідно з повідомленням, спеціалісти УЗ проаналізували, що переважна кількість квитків на пікові дати викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Однак, переважно у нічні години простежується тенденція повернення значної частини квитків.
«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати», – зазначається в повідомленні.
Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після зимових свят.