«Укрзалізниця» тимчасово припиняє повернення квитків через інтернет
Для попередження зловживань повернення здійснюватиметься через каси

«Укрзалізниця» (УЗ) тимчасово призупиняє послугу повернення квитків через інтернет. Таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на потяги. Про це повідомляє прес-служба перевізника.
Згідно з повідомленням, спеціалісти УЗ проаналізували, що переважна кількість квитків на пікові дати викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу. Однак, переважно у нічні години простежується тенденція повернення значної частини квитків.
«Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволення та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати», – зазначається в повідомленні.
Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після зимових свят.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].