Через різноманіття торгових орендаторів на сферу ритейлу на головних вулицях міст очікують серйозні зміни. Про це свідчать дані дослідження «Майбутнє ритейлу 2030».
«Наступні десять років змінять сферу ритейлу. Ритейл на центральних вулицях перебудовується: змінюється як сам процес покупки, так і варіанти доставки та повернення. Ритейлери будуть прагнути зробити концепцію покупки максимально продуманою та зручною, одночасно пропонуючи покупцю можливість отримання нового, захоплюючого досвіду», – сказав керівник відділу досліджень ринку торгової нерухомості CBR Ендрю Фіппс.
Згідно з дослідженням, традиційні фізичні магазини і бренди зосереджуватимуть увагу на враженнях покупців. Ця тенденція також сприятиме зміні набору магазинів, оскільки власники залучатимуть у свої магазини нові бренди.
Споживачі зможуть спробувати продукт, перш ніж заплатити за нього, а віртуальна реальність і тактильні технології дозволять споживачам ознайомитися з товаром для прийняття рішення про покупку.
Інформація щодо доставки ставатиме більш точною: в майбутньому для точного визначення місця розташування замовлення буде використовуватися прогнозована структура даних, яка дозволить з високою достовірністю передбачати час доставки купленого товару.
Економіка спільного споживання стане нормою – більшість найцінніших світових брендів будуть засновані на спільному споживанні, а доступ до благ стане більш важливим, ніж володіння ними.
Ще 16 прогнозів CBRE будуть опубліковані в найближчі тижні.