Для створення нового модального хабу необхідно знести старі термінали В та F, оскільки їх застарілі конструкції та неправильне планування не можна модернізувати. Замість них буде збудовано п’ять нових терміналів, великий операційний центр, готель, паркінги, спеціальні галереї для проходу транзитних пасажирів. Про це у своєму блозі на сайті ЦТС повідомив комерційний директор аеропорту Бориспіль Георгій Зубко.
«На найближчі 5 років будівельна вартість проекту складає не менше 10 млрд грн.. В першу чергу, від термінала D до сторони терміналу В буде створена галерея, яка дозволить збільшити кількість гейтів на 6 одиниць, розширена зона обробки та сортування багажу, розширено перон перед терміналом D, а максимальний пасажиропотік зросте до 15 млн пасажирів. Також буде введена в дію багатоповерхова парковка, з якої, скориставшись пішохідним мостом, можна буде потрапити відразу на другий поверх термінала D», – зазначив Зубко.
На його думку, цей проект дозволить аеропорту Бориспіль стати одним з найбільших транспортних хабів у східній Європі.
«Скоро ми побачимо новий аеропорт Борисполя технічно та інфраструктурно розвиненим, як і належить сучасному транспортному гіганту, але й такому, який в той самий час має душу, як притаманно українській традиції», – зазначив Зубко.
Про те, яку на роль у Національній транспортній стратегії претендують головні повітряні ворота країни, розповідає Павло Рябікін, генеральний директор МА Бориспіль.