Nestle продає свій солодкий бізнес у США за майже $3 млрд французькій Ferrero

За 2016 рік Nestle завдяки продажу солодощів у США заробила $900 млн

фото Shutterstock

Швейцарська Nestle прийняла рішення продати свій цукерковий бізнес у США французькій компанії Ferrero за $2,8 млрд. Про це повідомляє CNN.

В Nestle заявили, що Ferrero придбає більше 20 кондитерських брендів у США, що дозволить компанії зосередитися не на цукерковій продукції в США, а на товарах для тварин, воді в пляшках, каві, заморожених продуктах та дитячому харчуванні .

Nestle, велика швейцарська компанія з виробництва продуктів харчування та напоїв, відома своїм шоколадом та цукерками, такими як 100 Grand, Raisinets та Crunch.

Незважаючи на те що продажі солодощів у США в 2016 році склали близько $900 млн, кондитерські вироби – це невелика частина від загальних продажів Nestle в країні, які склали за той самий рік близько $28 млрд.

Nestle управляє більше ніж 200 брендами по всьому світу, включно з дитячим харчуванням Gerber, продуктами для тварин Purina Cat Show та кавою Nescafe.

Компанія також заявила, що не відмовиться від свого бренду KitKat у США, ліцензію на який також має і компанія Hershey.

Завдяки такому придбанню французька Ferrero стане третьою за величиною кондитерською компанією в США. Компанія відома своїми брендами Tic Tac та Nutella. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS