Nestle продає свій солодкий бізнес у США за майже $3 млрд французькій Ferrero
За 2016 рік Nestle завдяки продажу солодощів у США заробила $900 млн

Швейцарська Nestle прийняла рішення продати свій цукерковий бізнес у США французькій компанії Ferrero за $2,8 млрд. Про це повідомляє CNN.
В Nestle заявили, що Ferrero придбає більше 20 кондитерських брендів у США, що дозволить компанії зосередитися не на цукерковій продукції в США, а на товарах для тварин, воді в пляшках, каві, заморожених продуктах та дитячому харчуванні .
Nestle, велика швейцарська компанія з виробництва продуктів харчування та напоїв, відома своїм шоколадом та цукерками, такими як 100 Grand, Raisinets та Crunch.
Незважаючи на те що продажі солодощів у США в 2016 році склали близько $900 млн, кондитерські вироби – це невелика частина від загальних продажів Nestle в країні, які склали за той самий рік близько $28 млрд.
Nestle управляє більше ніж 200 брендами по всьому світу, включно з дитячим харчуванням Gerber, продуктами для тварин Purina Cat Show та кавою Nescafe.
Компанія також заявила, що не відмовиться від свого бренду KitKat у США, ліцензію на який також має і компанія Hershey.
Завдяки такому придбанню французька Ferrero стане третьою за величиною кондитерською компанією в США. Компанія відома своїми брендами Tic Tac та Nutella.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].