Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України у 2017 році склав 2,51 млрд грн, що на 40% більше за аналогічний показник 2016 року, повідомляє InternetUA із посиланням на дослідження Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
Як зазначається, у доларах США цей показник перевищив рівень 2012 року ($94,46 млн проти $74,33 млн), але ще не досяг рівня 2013 року ($114,6 млн).
До зазначених показників не включені показники пошукової інтернет-реклами і низка інших складових, які в сумі з медійною інтернет-рекламою складають сегмент digital-реклами.
Як зазначають дослідники, за динамікою зростання інтернет-реклама значно випереджає інші сегменти рекламного медіа-ринку України.
«Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, зростання сегмента ТВ-реклами у 2017 році порівняно з 2016 роком склало 29%, реклами в пресі – 18%, радіореклами – 20%», – йдеться у повідомленні.
Водночас частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами, за даними дослідження ІнАУ, склала 52,5%.
Крім того, InternetUA повідомляє, що у 2016 році обсяг ринку медійної інтернет-реклами збільшився на 38% порівняно з 2015-м роком і досяг 1,7 млрд грн. Частка прямих продажів на цьому ринку склала 47%.
Як писав Mind, минулого року данська рекламна компанія розкрила наймасштабнішу шахрайську схему в інтернет-рекламі, завдяки якій злочинці заробляли за день $500 000.
Про те, хто несе відповідальність за рекламу через блогерів, читайте у матеріалі Mind «Юридичний погляд на сучасні технології».