Наймасштабніша шахрайська схема в інтернет-рекламі: злочинці заробляли за день $500 000
Шахраї маскували фейкові сайти під популярні інтернет-видання і продавали на них рекламу

Данська рекламна компанія Adform розкрила схему масштабного шахрайства в інтернеті: хакери маскували свої сайти під відомі медіа-видання і продавали право на розміщення на них реклами, повідомляє The Wall Street Journal.
Видання наголошує, що індустрія ad-tech дає широкий простір для шахрайства через свою непрозорість. Рекламодавці купують рекламу не безпосередньо у сайтів, а користуються послугами посередників. У схемі є кілька ланок: рекламні аукціони, demand-side platforms та інші. Це створює можливості для кібер-злочинців.
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
Цього разу шахраї зареєстрували 34 000 доменів з більш ніж 1 млн різних URL, маскували свої сайти під великі видання на зразок Economist, Financial Times, The Wall Street Journal і CNN, і продавали на них відеорекламу через аукціони.
Перегляди рекламних роликів накручували ботами, зокрема через зламані комп'ютери. За оцінкою компанії Adform, ця схема приносила організаторам не менше $500 000 на день.
Рік тому був розкрита аналогічна схема з організаторами з Росії. Проте цього разу масштаби ботнету в декілька разів більші – в день система генерувала 1,5 млрд запитів на розміщення реклами.
Згідно з оцінками, за цей рік через інтернет-шахрайство буде втрачено близько $6,5 млрд рекламних витрат, йдеться в доповіді, опублікованій у травні Асоціацією національних рекламодавців. Однак ця сума знизилася на 10% з 2016 року, тож зусилля щодо вирішення цієї проблеми дають певний результат.
Нагадаємо, в США суд розглядає першу справу щодо шахрайства з продажем криптовалют: підприємливий бізнесмен продав неіснуючих цінних паперів та токенів на $2–4 млн.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.