Наймасштабніша шахрайська схема в інтернет-рекламі: злочинці заробляли за день $500 000

Наймасштабніша шахрайська схема в інтернет-рекламі: злочинці заробляли за день $500 000

Шахраї маскували фейкові сайти під популярні інтернет-видання і продавали на них рекламу

Наймасштабніша шахрайська схема в інтернет-рекламі: злочинці заробляли за день $500 000
фото Shutterstock

Данська рекламна компанія Adform розкрила схему масштабного шахрайства в інтернеті: хакери маскували свої сайти під відомі медіа-видання і продавали право на розміщення на них реклами, повідомляє The Wall Street Journal.

Видання наголошує, що індустрія ad-tech дає широкий простір для шахрайства через свою непрозорість. Рекламодавці купують рекламу не безпосередньо у сайтів, а користуються послугами посередників. У схемі є кілька ланок: рекламні аукціони, demand-side platforms та інші. Це створює можливості для кібер-злочинців.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

Цього разу шахраї зареєстрували 34 000 доменів з більш ніж 1 млн різних URL, маскували свої сайти під великі видання на зразок Economist, Financial Times, The Wall Street Journal і CNN, і продавали на них відеорекламу через аукціони.

Перегляди рекламних роликів накручували ботами, зокрема через зламані комп'ютери. За оцінкою компанії Adform, ця схема приносила організаторам не менше $500 000 на день.

Рік тому був розкрита аналогічна схема з організаторами з Росії. Проте цього разу масштаби ботнету в декілька разів більші – в день система генерувала 1,5 млрд запитів на розміщення реклами.

Згідно з оцінками, за цей рік через інтернет-шахрайство буде втрачено близько $6,5 млрд рекламних витрат, йдеться в доповіді, опублікованій у травні Асоціацією національних рекламодавців. Однак ця сума знизилася на 10% з 2016 року, тож зусилля щодо вирішення цієї проблеми дають певний результат.

Нагадаємо, в США суд розглядає першу справу щодо шахрайства з продажем криптовалют: підприємливий бізнесмен продав неіснуючих цінних паперів та токенів на $2–4 млн.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло