МАУ поповнила флот ще одним Boeing 737-800 NG

Це вже 27 літак у флоті авіакомпанії

Фото: Shutterstock

Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) поповнила флот ще одним, 27-м, літаком «нового покоління» Boeing 737-800. Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії в понеділок.

«Повітряне судно UR-PSZ 2009 року випуску отримано МАУ в операційний лізинг від компанії Dubai Aerospace Enterprise (DAE) – одного з найбільших лізингодавців, що посів 7-е місце в світі за розміром флоту у 2017 році», – йдеться вповідомленні.

Як зазначається, повітряне судно офіційно зареєстровано в Україні під номером UR-PSZ. Літак Boeing 737-800 NG пасажирською ємністю в 186 крісел експлуатуватиметься у двокласному компонуванні салону по всій мережі середньомагістральних рейсів МАУ та розпочне виконувати комерційні польоти вже в лютому поточного року.

«Цього року ми плануємо подальше оновлення та поповнення парку, послідовне розширення географії польотів та збільшення частотності на вже освоєних маршрутах. У планах МАУ – подолання рекордної планки у 8 мільйонів пасажирів, перевезених у 2018 році» – йдеться в повідомленні з посиланням на директора з комунікацій МАУ Євгенію Сацьку.

Наразі до флоту МАУ входить 42 авіалайнери різних модифікацій, включаючи 27 середньомагістральних Boeing-737 NG. Середній вік парку – 11,8 року.

Нагадаємо, з 2013 року авіакомпанія МАУ – основний перевізник аеропорту Бориспіль. Тоді вона підхопила основні маршрути збанкрутілого «АероСвіту» і до нинішнього моменту наростила свою частку в цьому аеропорту до 65% (з 25% за підсумками 2012-го).

Зараз в аеропорту тісно пов'язують перспективи власного розвитку з цією авіакомпанією.

Детальніше про це читайте у матеріалі Mind «Наскрізний розрахунок: як аеропорт Бориспіль перетворюється на хаб».

МАУ – найбільша українська авіакомпанія. У 2016 році вона перевезла близько 6 млн пасажирів, це майже 70% від загальної кількості пасажирів, перевезених усіма українськими компаніями. З 2012 року співвласниками МАУ є Ігор Коломойський і Аарон Майберг.

Найбільшим авіаперевізник зумів стати завдяки банкрутству свого основного конкурента – авіакомпанії «Аеросвіт», про яке стало відомо в кінці грудня 2012 року. Той рік, наприклад, МАУ закінчила з показником 2,6 млн пасажирів, «Аеросвіт» – 3,1 млн пасажирів. Після виходу з ринку авіакомпанії «Аеросвіт» МАУ отримала більшу частину його маршрутів, а пізніше до неї перейшов практично весь основний флот збанкрутілої компанії і значна частина фахівців.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS