Burberry співпрацюватиме з онлайн-магазином Farfetch, щоб зробити свою продукцією доступною в інтернет-магазинах 150 країн світу. Про це повідомляє Reuters.
Світові модні бренди – від Louis Vuitton до Gucci – вкладають все більше ресурсів в е-комерцію, оскільки вони розраховують на більш молоду аудиторію, розробляють веб-сайти для своїх брендів або співпрацюють з іншими роздрібними торговцями.
Burberry, відомий своїми пальтами, логотипом вершника та шотландською клітинкою, став одним із перших брендів, який почав вводити цифрові зміни в галузі та експериментувати з новими технологіями для більш широкого показу своїх колекцій.
Партнерство з Farfetch допоможе модному бренду розширити своє розповсюдження у всьому світі та сприятиме зосередженості на «молодому модному споживачеві».
Farfetch є платформою, яка дозволяє людям купувати розкішний одяг або аксесуари більш ніж 700 брендів.
Аналітики очікують, що онлайн-шопінг складе чверть усього продажу предметів розкоші до 2025 року в порівнянні з 10% станом на сьогодні.
Виробництво Burberry останнім часом відстає від своїх основних конкурентів.
Зазначається, що Farfetch забезпечить цілодобове постачання останньої колекції Burberry в Лондоні, яке розпочнеться рівно через 24 години після її офіційної презентації 17 лютого.