Burberry співпрацюватиме з онлайн-платформою, щоб продавати свої товари в 150 країн світу
Бренд зосереджується тепер на інтересах «молодого модного споживача»

Burberry співпрацюватиме з онлайн-магазином Farfetch, щоб зробити свою продукцією доступною в інтернет-магазинах 150 країн світу. Про це повідомляє Reuters.
Світові модні бренди – від Louis Vuitton до Gucci – вкладають все більше ресурсів в е-комерцію, оскільки вони розраховують на більш молоду аудиторію, розробляють веб-сайти для своїх брендів або співпрацюють з іншими роздрібними торговцями.
Burberry, відомий своїми пальтами, логотипом вершника та шотландською клітинкою, став одним із перших брендів, який почав вводити цифрові зміни в галузі та експериментувати з новими технологіями для більш широкого показу своїх колекцій.
Партнерство з Farfetch допоможе модному бренду розширити своє розповсюдження у всьому світі та сприятиме зосередженості на «молодому модному споживачеві».
Farfetch є платформою, яка дозволяє людям купувати розкішний одяг або аксесуари більш ніж 700 брендів.
Аналітики очікують, що онлайн-шопінг складе чверть усього продажу предметів розкоші до 2025 року в порівнянні з 10% станом на сьогодні.
Виробництво Burberry останнім часом відстає від своїх основних конкурентів.
Зазначається, що Farfetch забезпечить цілодобове постачання останньої колекції Burberry в Лондоні, яке розпочнеться рівно через 24 години після її офіційної презентації 17 лютого.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].