mind
Burberry співпрацюватиме з онлайн-платформою, щоб продавати свої товари в 150 країн світу

Burberry співпрацюватиме з онлайн-платформою, щоб продавати свої товари в 150 країн світу

Бренд зосереджується тепер на інтересах «молодого модного споживача»

Burberry співпрацюватиме з онлайн-платформою, щоб продавати свої товари в 150 країн світу
фото Wikipedia

Burberry співпрацюватиме з онлайн-магазином Farfetch, щоб зробити свою продукцією доступною в інтернет-магазинах 150 країн світу. Про це повідомляє Reuters.

Світові модні бренди – від Louis Vuitton до Gucci – вкладають все більше ресурсів в е-комерцію, оскільки вони розраховують на більш молоду аудиторію, розробляють веб-сайти для своїх брендів або співпрацюють з іншими роздрібними торговцями.

Burberry, відомий своїми пальтами, логотипом вершника та шотландською клітинкою, став одним із перших брендів, який почав вводити цифрові зміни в галузі та експериментувати з новими технологіями для більш широкого показу своїх колекцій.

Партнерство з Farfetch допоможе модному бренду розширити своє розповсюдження у всьому світі та сприятиме зосередженості на «молодому модному споживачеві».

Farfetch є платформою, яка дозволяє людям купувати розкішний одяг або аксесуари більш ніж 700 брендів.

Аналітики очікують, що онлайн-шопінг складе чверть усього продажу предметів розкоші до 2025 року в порівнянні з 10% станом на сьогодні.

Виробництво Burberry останнім часом відстає від своїх основних конкурентів.

Зазначається, що Farfetch забезпечить цілодобове постачання останньої колекції Burberry в Лондоні, яке розпочнеться рівно через 24 години після її офіційної презентації 17 лютого.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті