Суд ЄС став на бік відомого виробника спортивних товарів Adidas та виступив проти реєстрації бельгійською компанією схожого товарного знаку у вигляді двох паралельних смужок. Раніше аналогічне рішення прийняло і європейське Відомство з інтелектуальної власності. Про це повідомляє Reuters.
Adidas виступила проти намірів бельгійської компанії Shoe Branding зареєструвати в ЄС товарний знак у вигляді двох паралельних смужок на взутті виробника, оскільки це надто нагадувала їх власні всесвітньовідомі три смужки.
Відомство з інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) двічі відмовляло бельгійській компанії у 2015 та 2016 роках щодо їх намірів.
Суд ЄС у Люксембургу в четвер, 1 березня, підтвердив рішення EUIPO та постановив, що дизайн, який пропонує Shoe Branding, надав би компанії можливість несправедливо скористатися репутацією Adidas.