Adidas у суді відстояв свої «три смужки»
Суд ЄС не дав бельгійській компанії-конкуренту зареєструвати торговий знак у вигляді двох паралельних смужок

Суд ЄС став на бік відомого виробника спортивних товарів Adidas та виступив проти реєстрації бельгійською компанією схожого товарного знаку у вигляді двох паралельних смужок. Раніше аналогічне рішення прийняло і європейське Відомство з інтелектуальної власності. Про це повідомляє Reuters.
Adidas виступила проти намірів бельгійської компанії Shoe Branding зареєструвати в ЄС товарний знак у вигляді двох паралельних смужок на взутті виробника, оскільки це надто нагадувала їх власні всесвітньовідомі три смужки.
Відомство з інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) двічі відмовляло бельгійській компанії у 2015 та 2016 роках щодо їх намірів.
Суд ЄС у Люксембургу в четвер, 1 березня, підтвердив рішення EUIPO та постановив, що дизайн, який пропонує Shoe Branding, надав би компанії можливість несправедливо скористатися репутацією Adidas.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].