Українські користувачі платіжних карток здійснили понад 230 млн транзакцій за 2017 рік

Середня сума чеку склала 123 грн

Фото: Shutterstock

Протягом 2017 року держателі платіжних карток банків – клієнтів UPC здійснили вшестеро більше безготівкових розрахунків у магазинах, ніж в інтернеті. Так, у 2017 році було здійснено понад 31 млн онлайн-оплат, а в магазинах більше 200 млн транзакцій. Про це повідомляє прес-служба Українського процесінгового центру (UPC).

Українські держателі платіжних карток активніше розраховуються картками в продуктових магазинах та супермаркетах, саме там було здійснено понад 61% покупок за допомогою платіжних карток. А середня сума чеку склала 123 грн.

На другому місці – розрахунки в ресторанах, кожна десята транзакція. Далі традиційно розташувались автозаправні станції та аптеки, на частку яких припадає по 6% від усіх покупок картками у POS-терміналах. Замикають п’ятірку лідерів господарські та будівельні магазини (3%).

У 2017 році за кордоном, навпаки, найчастіше використовували платіжні картки для розрахунків у ресторанах. Там було сплачено 26% від загальної кількості розрахункових транзакцій, а середня сума чеку склала в еквіваленті 1000 грн.

При цьому розрахунки в продуктових магазинах і супермаркетах не надто поступились за кількістю транзакцій та зайняли друге місце (24%).

Кожною десятою транзакцією була оплата туристичних послуг, а на частку із покупок одягу припадає 8% транзакцій. На п’ятому місці за кількістю транзакцій опинились розрахунки на автозаправних станціях (6%).

У сфері онлайн-торгівлі спостерігається цілком інша ситуація. Безперечним лідером серед українських сайтів за кількістю інтернет-транзакцій стали сервіси поповнення рахунків мобільних телефонів – 49%. Середня сума чеку склала 71 грн.

На другому місці опинились сервіси оплати комунальних платежів (19%), а на третьому місці – сервіси покупки авіа та залізничних квитків (7%). Замикають цей топ-список інтернет-магазини косметики та поштові сервіси, частка яких склала по 3% від усіх онлайн-розрахунків.

Таким чином, попри те, що кількість онлайн-покупок збільшилась на 26%, порівнюючи показники 2016 та 2017 років, можна зробити висновок, що держателі платіжних карток все ж частіше роблять покупки картками в магазинах, аніж в інтернеті.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS