Аудиторія месенджеру Viber в Україні за минулий рік збільшилась вдвічі, порівняно з 2016 роком. Такі дані уточнили Mind у прес-службі компанії.
Згідно з повідомленням, кількість реєстрацій у січні цього року зросла на 50% порівняно з січнем минулого року.
«Зросла також і кількість повідомлень, які українські користувачі Viber відправили співрозмовникам з січня 2017 по січень 2018 року – до 55 млрд, що на 80% більше, ніж в попередньому році. Зараз месенджер є у кожного другого жителя України», – йдеться в повідомленням.
Разом з цим повідомляється, що користувачі Viber 1 млрд раз скористувались аудіо- та відеодзвінками. Цей показник вдвічи більший за показники 2016 року. Середня тривалість однієї розмови перевищила 6 хвилин.
Однак у компанії не називають точної цифри абонентів і не розкривають фінансових даних, посилаючись на корпоративну інформаційну політику материнської компанії Rakuten Group (Японія).
Viber є частиною японської Rakuten Inc., що працює у сфері електронної комерції та фінансових послуг. У 2018 році Viber доступний у 193 країнах світу і локалізований на 28 мов.