Українська аудиторія месенджеру Viber зросла на 50% за минулий рік
Кількість повідомлень, відправлених користувачами, збільшилася на 80%

Аудиторія месенджеру Viber в Україні за минулий рік збільшилась вдвічі, порівняно з 2016 роком. Такі дані уточнили Mind у прес-службі компанії.
Згідно з повідомленням, кількість реєстрацій у січні цього року зросла на 50% порівняно з січнем минулого року.
«Зросла також і кількість повідомлень, які українські користувачі Viber відправили співрозмовникам з січня 2017 по січень 2018 року – до 55 млрд, що на 80% більше, ніж в попередньому році. Зараз месенджер є у кожного другого жителя України», – йдеться в повідомленням.
Разом з цим повідомляється, що користувачі Viber 1 млрд раз скористувались аудіо- та відеодзвінками. Цей показник вдвічи більший за показники 2016 року. Середня тривалість однієї розмови перевищила 6 хвилин.
Однак у компанії не називають точної цифри абонентів і не розкривають фінансових даних, посилаючись на корпоративну інформаційну політику материнської компанії Rakuten Group (Японія).
Viber є частиною японської Rakuten Inc., що працює у сфері електронної комерції та фінансових послуг. У 2018 році Viber доступний у 193 країнах світу і локалізований на 28 мов.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].