ПриватБанк спільно зі страховою компанією VUSO запустив новий сервіс для своїх клієнтів – «Гарантоване повернення», який передбачає повну компенсацію вартості залізничних квитків. Про це повідомляється в прес-релізі страховика, передає Інтерфакс.
У разі відмови від поїздки з будь-якої причини VUSO протягом трьох днів повертає 100% вартості квитка на карту покупця. Для отримання виплати досить оформити в Приват24 повернення квитка до відправлення поїзда.
Цим унікальним сервісом уже скористалися понад 12 700 клієнтів банку, які купили квитки через Приват24, bilet.pb.ua, у відділеннях банку або за коротким номером 3700.
«Сподіваємося, новий сервіс буде корисний для мандрівників і дасть можливість у неординарній ситуації легко відмовитися від поїздки», – зазначив виконувач обов'язків голови правління VUSO Андрій Артюхові.