Про компанію
«Українська залізниця» («УЗ») – державний монополіст у сфері залізничних перевезень. Компанія є правонаступницею Державної адміністрації залізничного транспорту України, а також підрядних їй підприємств.
29 січня 2020 року наглядова рада «Укрзалізниці» звільнила голову правління компанії Євгена Кравцова. Пізніше Кабмін тимчасово призначив на його місце члена правління «УЗ» Желька Марчека. 15 квітня уряд звільнив його та виключив зі складу правління. Т.в.о. керівника став член правління компанії Іван Юрик. 26 серпня Кабмін на три роки призначив головою правління «УЗ» члена наглядової ради аеропорту «Бориспіль» Володимира Жмака, проте 17 березня 2021 року достроково звільнив його. Виконання обов'язків поклали на Юрика.
У червні 2020 року Верховний суд зобов’язав «Укрзалізницю» погасити $200 млн боргу ДП «Донецька залізниця» перед українською філією «Сбербанку». У липні «УЗ» відтермінувала виплату три роки. У січні 2021 року «ТасКомБанк» відсудив в «УЗ» $5,4 млн – борг «Донецької залізниці».
ЗМІ повідомили, що Виконавча служба арештувала банківські рахунки «Укрзалізниці» за борги у $13,7 млн і 99,7 млн грн компанії VR Capital. Згодом частину рахунків перевізника розблокували. Загалом у 2021 році компанія має повернути майже $300 млн кредитів, а у 2023 році – майже $600 млн.
У квітні 2021 року «УЗ» повідомила, що через відмову постачальників відвантажувати пальне за договорами вона має запас дизельного пального на чотири доби. Тендер на постачання дизпалива виграло ТОВ «Торум». Через зміну кон'юктури ринку під час підготовки та проведення торгів ціна, яку компанія спершу запропонувала для участі в тендері, виявилася нижчою за середньоринкову. Тому постачальнику було вигідніше відмовитися від зобов'язань та сплатити штрафи, ніж виконувати угоди. Пізніше «УЗ» досягла згоди з постачальниками.
«Українська залізниця» («УЗ») – державний монополіст у сфері залізничних перевезень. Компанія є правонаступницею Державної адміністрації залізничного транспорту України, а також підрядних їй підприємств.
29 січня 2020 року наглядова рада «Укрзалізниці» звільнила голову правління компанії Євгена Кравцова. Пізніше Кабмін тимчасово призначив на його місце члена правління «УЗ» Желька Марчека. 15 квітня уряд звільнив його та виключив зі складу правління. Т.в.о. керівника став член правління компанії Іван Юрик. 26 серпня Кабмін на три роки призначив головою правління «УЗ» члена наглядової ради аеропорту «Бориспіль» Володимира Жмака, проте 17 березня 2021 року достроково звільнив його. Виконання обов'язків поклали на Юрика.
У червні 2020 року Верховний суд зобов’язав «Укрзалізницю» погасити $200 млн боргу ДП «Донецька залізниця» перед українською філією «Сбербанку». У липні «УЗ» відтермінувала виплату три роки. У січні 2021 року «ТасКомБанк» відсудив в «УЗ» $5,4 млн – борг «Донецької залізниці».
ЗМІ повідомили, що Виконавча служба арештувала банківські рахунки «Укрзалізниці» за борги у $13,7 млн і 99,7 млн грн компанії VR Capital. Згодом частину рахунків перевізника розблокували. Загалом у 2021 році компанія має повернути майже $300 млн кредитів, а у 2023 році – майже $600 млн.
У квітні 2021 року «УЗ» повідомила, що через відмову постачальників відвантажувати пальне за договорами вона має запас дизельного пального на чотири доби. Тендер на постачання дизпалива виграло ТОВ «Торум». Через зміну кон'юктури ринку під час підготовки та проведення торгів ціна, яку компанія спершу запропонувала для участі в тендері, виявилася нижчою за середньоринкову. Тому постачальнику було вигідніше відмовитися від зобов'язань та сплатити штрафи, ніж виконувати угоди. Пізніше «УЗ» досягла згоди з постачальниками.