Витоку даних із «Нової пошти» не було – Секретаріат уповноваженого Верховної Ради з прав людини

Відповідну інформацію оприлюднили після позапланової виїзної перевірки ТОВ «Нова пошта»

Фото Facebook nova.poshta.official

Скриншоти персональних даних, що були в лютому 2018 року висвітлені в ЗМІ, відрізняються від тих даних, які обробляє ТОВ «Нова пошта» за допомогою своєї інформаційної системи. Пише «Економічна правда» з посиланням на дані «Нової пошти».

Як зазначається, про це повідомили фахівці Секретаріату уповноваженого Верховної Ради з прав людини внаслідок позапланової перевірки додержання законодавства про захист персональних даних у компанії «Нова Пошта». За даними фахівців, під час перевірки системи не було знайдено інформації про заявників щодо яких начебто був витік даних.

«За результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ «Нова пошта» інформація, висвітлена в ЗМІ щодо витоку даних із баз даних ТОВ «Нова пошта», підтверджена не була», – зазначив Секретаріат уповноваженого Верховної Ради з прав людини.

Як повідомили в прес-службі, пошук в інформаційній системі компанії можливий лише за номером експрес-накладної та/або номером телефону, а інформація зберігаються не більше 3 місяців, після чого програма видаляє дані автоматично.

Нагадаємо: у ЗМІ з’явилась інформація про те, що бази даних клієнтів «Нової пошти» виставлені на продаж невстановленими особами. Було заявлено про дві бази: на 500 000 і 18 млн користувачів. Зазначалося, що одна містить інформацію з персональними даними, зокрема ПІБ, телефон, місто, серію і номер паспорту та e-mail. Друга менш інформативна – тільки ПІБ та телефон.

Однак у «Новій пошті» запевнили, що бази даних клієнтів, які виставлені на продаж, не належать компанії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS