Вартість проїзду в міському транспорті з 14 липня 2018 року збільшиться від 1,3 грн до 1,5 грн за одну поїздку за проїзними квитками на місяць та безконтактними картками, а вартість разової поїздки становитиме 8 грн, йдеться в повідомленні на сайті Київської міської державної адміністрації.
Як зазначається, про це повідомили директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов та начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський під час брифінгу в Києві.
У КМДА пояснюють, що підвищення тарифів є вимушеним рішенням, яке владі довелося прийняти, аби не допустити транспортного колапсу в столиці.
«Навіть новий підвищений тариф та запропонована система оплати все одно ще залишають збитковими підприємства транспорту. Однак ми свідомо не пішли на більше підвищення, розуміючи складну економічну ситуацію в країні. Встановлюючи тарифи, ми шукали максимальний компроміс між інтересами пасажирів та економічно обґрунтованими цінами», – додав Симонов.
Як зазначається, максимально було враховано економічну ситуацію та рівень заробітної плати у місті, а також критично важливі потреби для стабільної роботи підземки.
«Для постійних пасажирів вартість поїздки у метро підвищиться на 1 гривню 30 копійок у проїзних та на 1 гривню 50 копійок при поповненні картки метро на 50 поїздок, відносно сьогоднішньої вартості у 5 гривень. Усі пільги для соціально вразливих категорій населення, а таких у метрополітені 23, – збережено», – сказав Брагінський.
Він додав, що отримані від зміни тарифу кошти будуть спрямовані на два основних напрямки: оплату енергоресурсів, що подорожчали, та наближення заробітної плати на підприємстві до середніх показників у столиці.
Водночас, за словами заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, наразі економічно обґрунтований тариф на перевезення одного пасажира, що враховує всі видатки, становить у метро – 8,27 грн, у наземному транспорті – 8,77 грн.
За інформацією КМДА, у метрополітені на сьогодні 468 вакансій (5,9% від загальної кількості працівників), у «Київпастрансі» – 2 434 вакансії (25,8%). Внаслідок зміни тарифу на перевезення заплановано підняти рівень зарплат на підприємствах.
Крім того, близько третини всього рухомого складу наземного транспорту на сьогодні потребує капітального ремонту, зокрема трамвайні колії та контактно-кабельна мережа.
Водночас у метрополітені вкрай необхідний ремонт ескалаторів (у найближчі роки потребуватимуть повної заміни ескалатори на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна»), тунельних споруд та станцій, оновлення системи пожежного захисту та освітлення.
Нагадаємо: київський метрополітен – підприємство критичної інфраструктури. Щодня його послугами користуються 1,5 млн пасажирів.