КМДА: з 14 липня ціна разової поїздки в міському транспорті становитиме 8 грн
Вартість проїзду за проїзними квитками на місяць коштуватиме від 6,3 грн за поїздку

Вартість проїзду в міському транспорті з 14 липня 2018 року збільшиться від 1,3 грн до 1,5 грн за одну поїздку за проїзними квитками на місяць та безконтактними картками, а вартість разової поїздки становитиме 8 грн, йдеться в повідомленні на сайті Київської міської державної адміністрації.
Як зазначається, про це повідомили директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов та начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський під час брифінгу в Києві.
У КМДА пояснюють, що підвищення тарифів є вимушеним рішенням, яке владі довелося прийняти, аби не допустити транспортного колапсу в столиці.
«Навіть новий підвищений тариф та запропонована система оплати все одно ще залишають збитковими підприємства транспорту. Однак ми свідомо не пішли на більше підвищення, розуміючи складну економічну ситуацію в країні. Встановлюючи тарифи, ми шукали максимальний компроміс між інтересами пасажирів та економічно обґрунтованими цінами», – додав Симонов.
Як зазначається, максимально було враховано економічну ситуацію та рівень заробітної плати у місті, а також критично важливі потреби для стабільної роботи підземки.
«Для постійних пасажирів вартість поїздки у метро підвищиться на 1 гривню 30 копійок у проїзних та на 1 гривню 50 копійок при поповненні картки метро на 50 поїздок, відносно сьогоднішньої вартості у 5 гривень. Усі пільги для соціально вразливих категорій населення, а таких у метрополітені 23, – збережено», – сказав Брагінський.
Він додав, що отримані від зміни тарифу кошти будуть спрямовані на два основних напрямки: оплату енергоресурсів, що подорожчали, та наближення заробітної плати на підприємстві до середніх показників у столиці.
Водночас, за словами заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, наразі економічно обґрунтований тариф на перевезення одного пасажира, що враховує всі видатки, становить у метро – 8,27 грн, у наземному транспорті – 8,77 грн.
За інформацією КМДА, у метрополітені на сьогодні 468 вакансій (5,9% від загальної кількості працівників), у «Київпастрансі» – 2 434 вакансії (25,8%). Внаслідок зміни тарифу на перевезення заплановано підняти рівень зарплат на підприємствах.
Крім того, близько третини всього рухомого складу наземного транспорту на сьогодні потребує капітального ремонту, зокрема трамвайні колії та контактно-кабельна мережа.
Водночас у метрополітені вкрай необхідний ремонт ескалаторів (у найближчі роки потребуватимуть повної заміни ескалатори на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна»), тунельних споруд та станцій, оновлення системи пожежного захисту та освітлення.
Нагадаємо: київський метрополітен – підприємство критичної інфраструктури. Щодня його послугами користуються 1,5 млн пасажирів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].