В Amazon почали банити покупців, які надто часто повертають товар

Компанія таким чином бореться з шахраями, які намагаються привласнити собі і товар, і гроші

фото Shutterstock

Популярна інтернет-компанія Amazon, один з найбільших рітейлерів США, почала блокувати акаунти клієнтів, які занадто часто оформляють повернення.

Обурені користувачі скаржаться на сервіс в соцмережах, повідомляє Life.Технологии з посиланням на The Wall Street Journal.

Клієнти американської корпорації скаржаться, що деяким з них стали надходити листи від компанії, в яких Amazon пропонує детальніше ознайомитися з правилами повернення товарів на майданчику.

Однак деяку частину клієнтів система просто банить: їх акаунти заморожуються разом з історією покупок і відгуками.

Таким чином Amazon бореться з шахраями, яких на інтернет-майданчику розвелося надто багато, пояснили в компанії на запит WSJ. Як правило, аферисти замовляють товар, через кілька днів оформляють повернення і отримують назад свої гроші. При цьому покупка залишається у шахраїв.

За словами керівництва Amazon, вони працюють над тим, щоб жорсткі заходи не вживалися щодо чесних клієнтів, які просто повернули товар.

Згідно зі статистикою The Retail Equation, дії шахраїв щороку обходяться Amazon в $17 млрд.

Нагадаємо, Amazon секретно займається розробкою домашнього робота, який може надійти у продаж уже в 2019 році.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS