В Amazon почали банити покупців, які надто часто повертають товар
Компанія таким чином бореться з шахраями, які намагаються привласнити собі і товар, і гроші

Популярна інтернет-компанія Amazon, один з найбільших рітейлерів США, почала блокувати акаунти клієнтів, які занадто часто оформляють повернення.
Обурені користувачі скаржаться на сервіс в соцмережах, повідомляє Life.Технологии з посиланням на The Wall Street Journal.
Клієнти американської корпорації скаржаться, що деяким з них стали надходити листи від компанії, в яких Amazon пропонує детальніше ознайомитися з правилами повернення товарів на майданчику.
Однак деяку частину клієнтів система просто банить: їх акаунти заморожуються разом з історією покупок і відгуками.
Таким чином Amazon бореться з шахраями, яких на інтернет-майданчику розвелося надто багато, пояснили в компанії на запит WSJ. Як правило, аферисти замовляють товар, через кілька днів оформляють повернення і отримують назад свої гроші. При цьому покупка залишається у шахраїв.
За словами керівництва Amazon, вони працюють над тим, щоб жорсткі заходи не вживалися щодо чесних клієнтів, які просто повернули товар.
Згідно зі статистикою The Retail Equation, дії шахраїв щороку обходяться Amazon в $17 млрд.
Нагадаємо, Amazon секретно займається розробкою домашнього робота, який може надійти у продаж уже в 2019 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].