Ювелірна компанія De Beers починає продаж штучних алмазів, вирощених в лабораторії

Відрізнити від звичайних такі алмази можна буде за допомогою прихованого логотипу всередині алмазу

фото pixabay.com

Найбільший у світі виробник алмазів, компанія De Beers вирішила почати виробництво штучних ювелірних алмазів, вирощених у лабораторних умовах. Про це йдеться в повідомленні, розісланому клієнтам компанії і яке потрапило у розпорядження агентства Bloomberg.

De Beers, другий за величиною виробник алмазів у світі, почав виробництва штучних ювелірних алмазів у зв’язку зі зростанням попиту на такі камені, оскільки вони дешевші за природні. Так, наприклад, в США мережа супермаркетів WalMart запустила у продаж ювелірні вироби зі штучними алмазами.

Повідомляється, що вартість ювелірних штучних алмазів від De Beers становитиме близько $800 за карат. Вони будуть продаватися під маркою Lightbox.

Усередині штучних діамантів Lightbox буде логотип компанії, непомітний неозброєним оком. Його можна буде розгледіти тільки при збільшенні – це допоможе ідентифікувати камінь як вирощений в лабораторії.

Підрозділ De Beers, компанія Element Six, вже виробляє синтетичні алмази для промисловості, при цьому De Beers підкреслювала, що це виробництво має показати людям різницю між синтетичними і натуральними діамантами, переконуючи їх у тому, що, купуючи ювелірні алмази від De Beers, вони отримують тільки натуральну продукцію.

De Beers в найближчі 4 роки інвестує $94 млн у виробництво в Орегоні. У майбутньому завод зможе виробляти понад 500 000 каратів штучних діамантів.

Нагадаємо, другий найбільший алмаз у світі продано за $53 млн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS