Соціальна мережа Facebook 26 червня заявила, що перегляне раніше впроваджену повну заборону на рекламу криптовалют, повідомляє Forklog.
Розміщувати контент про криптовалюти та пов’язані з ними теми зможуть лише попередньо затверджені рекламодавці.
Для отримання дозволу на публікацію реклами продуктів і послуг в сфері криптовалюти рекламодавці повинні надати Facebook дані про ліцензії, лістинг на фондових біржах і будь-яку важливу публічну інформацію про свій бізнес.
Однак інформація про ICO (первинне розміщення токенів), як і раніше, не публікуватиметься.
Facebook буде приймати рішення на підставі отриманих від рекламодавців даних, однак, як уже попередили в організації, далеко не кожен пройде перевірку.
У компанії пообіцяли прислухатися до думки спільноти, вивчати технологію і переглядати правила при необхідності.
Нагадаємо, раніше Facebook заборонив рекламу ICO і криптовалют, включаючи біткойн.
Між тим повідомляється, що в ЄС серйозно візьмуться за дотримання авторського права в соцмережах, які будуть зобов’язані відслідковувати використання чужого відео-, фото-, аудіоконтенту.
Цікаво, що Facebook планує створити власну криптовалюту, яку користувачі зможуть використовувати для здійснення платежів у соцмережі.