Шведська модна компанія H&M заявила, що вартість її непроданого товару зросла на 13% у порівнянні з минулим роком і складає наразі 36 млрд шведських крон ($4 млрд). Про це повідомляє CNN.
Обсяги непроданого одягу, який зріс за останні кілька років через більш слабкий, ніж очікувалось попит, посприяли зниженню прибутку на 28% в І половині 2018 року.
«Питання інвентаризації тепер перетворилося в серйозну проблему для компанії», – сказав аналітик Citi Адам Кокрейн.
Компанія заявила, що буде впроваджувати різноманітні стратегії, включно із розпродажами, для поступового скорочення запасів непроданих товарів.
Аналітики передбачають, що компанія пропонуватиме знижки, а також різноманітні акції для роздрібних торговців, які працюють в країнах, де нема присутності H & M.
Зазначається, що компанія застосовуватиме збалансований підхід, щоб покупці не почали сприймати H&M як бренд з дисконтом.
H&M заявила, що одяг буде віддано на благочинність або на переробку, якщо її не буде продано.
Нагадаємо: перший магазин H&M відкриється в Україні вже в серпні цього року.