H&M має непроданого одягу на $4 млрд
Це стало однією з причин зниження прибутків компанії за І півріччя 2018 року

Шведська модна компанія H&M заявила, що вартість її непроданого товару зросла на 13% у порівнянні з минулим роком і складає наразі 36 млрд шведських крон ($4 млрд). Про це повідомляє CNN.
Обсяги непроданого одягу, який зріс за останні кілька років через більш слабкий, ніж очікувалось попит, посприяли зниженню прибутку на 28% в І половині 2018 року.
«Питання інвентаризації тепер перетворилося в серйозну проблему для компанії», – сказав аналітик Citi Адам Кокрейн.
Компанія заявила, що буде впроваджувати різноманітні стратегії, включно із розпродажами, для поступового скорочення запасів непроданих товарів.
Аналітики передбачають, що компанія пропонуватиме знижки, а також різноманітні акції для роздрібних торговців, які працюють в країнах, де нема присутності H & M.
Зазначається, що компанія застосовуватиме збалансований підхід, щоб покупці не почали сприймати H&M як бренд з дисконтом.
H&M заявила, що одяг буде віддано на благочинність або на переробку, якщо її не буде продано.
Нагадаємо: перший магазин H&M відкриється в Україні вже в серпні цього року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].