H&M має непроданого одягу на $4 млрд

H&M має непроданого одягу на $4 млрд

Це стало однією з причин зниження прибутків компанії за І півріччя 2018 року

H&M має непроданого одягу на $4 млрд
Фото Getty Images / Global Images Ukraine

Шведська модна компанія H&M заявила, що вартість її непроданого товару зросла на 13% у порівнянні з минулим роком і складає наразі 36 млрд шведських крон ($4 млрд). Про це повідомляє CNN.

Обсяги непроданого одягу, який зріс за останні кілька років через більш слабкий, ніж очікувалось попит, посприяли зниженню прибутку на 28% в І половині 2018 року.

«Питання інвентаризації тепер перетворилося в серйозну проблему для компанії», – сказав аналітик Citi Адам Кокрейн.

Компанія заявила, що буде впроваджувати різноманітні стратегії, включно із розпродажами, для поступового скорочення запасів непроданих товарів.

Аналітики передбачають, що компанія пропонуватиме знижки, а також різноманітні акції для роздрібних торговців, які працюють в країнах, де нема присутності H & M.

Зазначається, що компанія застосовуватиме збалансований підхід, щоб покупці не почали сприймати H&M як бренд з дисконтом.

H&M заявила, що одяг буде віддано на благочинність або на переробку, якщо її не буде продано.

Нагадаємо: перший магазин H&M відкриється в Україні вже в серпні цього року.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло