Британський ритейлер Tesco та його французький «колега» Carrefour заявили, що вони планують довготривалий стратегічний альянс, який охопить їх відносини із світовими постачальниками, та спільно закуповуватимуть товари під власною маркою. Про це повідомляє CNN.
У спільній заяві компанії повідомили, що сподіваються спільно покращити якість та асортимент продуктів, які вони пропонують своїм клієнтам, «за нижчими цінами, тим самим підвищуючи їхню конкурентоздатність».
«Працюючи разом і максимально використовуючи наші знання та можливості для колективного виробництва, ми зможемо ще краще обслуговувати наших клієнтів, роблячи кращою якість, вибір та ціну», – заявив генеральний директор Tesco Дейв Льюїс.
Генеральний директор Carrefour Александр Бомпард сказав, що альянс об’єднає досвід закупівель двох світових лідерів з додатковим географічним охопленням та спільною стратегією.
Справа в тому, що європейські мережі супермаркеті намагаються захистити себе від цифрових конкурентів, таких як Amazon.