Британський Tesco та французький Carrefour готові об’єднатись, щоб захиститись від Amazon
Провідні ритейлери можуть укласти угоду вже найближчим часом

Британський ритейлер Tesco та його французький «колега» Carrefour заявили, що вони планують довготривалий стратегічний альянс, який охопить їх відносини із світовими постачальниками, та спільно закуповуватимуть товари під власною маркою. Про це повідомляє CNN.
У спільній заяві компанії повідомили, що сподіваються спільно покращити якість та асортимент продуктів, які вони пропонують своїм клієнтам, «за нижчими цінами, тим самим підвищуючи їхню конкурентоздатність».
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
«Працюючи разом і максимально використовуючи наші знання та можливості для колективного виробництва, ми зможемо ще краще обслуговувати наших клієнтів, роблячи кращою якість, вибір та ціну», – заявив генеральний директор Tesco Дейв Льюїс.
Генеральний директор Carrefour Александр Бомпард сказав, що альянс об’єднає досвід закупівель двох світових лідерів з додатковим географічним охопленням та спільною стратегією.
Справа в тому, що європейські мережі супермаркеті намагаються захистити себе від цифрових конкурентів, таких як Amazon.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.