Київська міська державна адміністрація (КМДА) затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана (Шулявського шляхопроводу) з 3 з’їздами, всупереч вже другій петиції від киян, якими запропоновано до розгляду проект трирівневої розв’язки, повідомляє Дело.
Відповідне розпорядження №1148 затвердила КМДА 5 липня, на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.
Так, затверджений проект передбачає будівництво неповного «чотирьохлисника» з трьома з'їздами. Під час реконструкції на розв'язці також побудують велодоріжку шириною 2 метри і загальною довжиною 985 метрів. Передбачається, що в одному місці велодоріжка в районі розв'язки буде проходити під землею.
Загальна кошторисна вартість будівництва станом на 19 червня.2018 складе 830 млн грн, терміни виконання робіт – 17,5 місяців.
Раніше, 4 липня члени комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами не підтримали вже другу петицію по розв'язці на Шулявці, яка набрала 10 000 голосів за 8 днів.
Крім того, у травні мер Віталій Кличко публічно висловився за проведення повторного конкурсу, але ніяких кроків у напрямку його організації і проведення зроблено не було.
Як зазначається, у свою чергу, автор альтернативного проекту, трирівневої розв’язки, Віктор Петрук нарікає: «Ми неодноразово передавали через Дмитра Давтяна (заступник голови КМДА – Mind.) Прохання до Віталія Кличка щодо публічної заяви на сайті КМДА щодо підтримки конкурсу і гарантій, що будівництво «Чотирилисник» не почнеться, поки конкурс не буде проведено. Проте, на жаль, до сих пір офіційний сайт КМДА використовує тільки «Дирекцію будівництва шляхово-транспортних споруд», яка через нього «передає привіт» 10 000 киян, які підписали петицію №7819 і розповідає, що будівництво «Чотирилисник» почнеться за раніше затвердженого плану, і ніякі петиції на нього не вплинуть».
Крім того, сторони так і не змогли затвердити процедуру проведення конкурсу та список експертів.
Водночас, за інформацією заступника мера Києва Дмитра Давтяна, реконструкція Шулявської розв'язки почнеться вже в середині липня 2018 року.
Раніше, 23 травня 2017 року Дмитро Корнійчук створив петицію №6240 з вимогою реалізувати на Шулявці трирівневу розв'язку Петрука. У серпні петиція набрала необхідні 10 000 голосів і була передана на розгляд в профільні комісії Київради. Однак до сьогоднішнього дня петиція, по суті, не розглядалася.
Після оголошення міською адміністрацією про плани перекриття руху Шулявським шляхопроводом з 1 травня цього року і початку робіт проти реконструкції розв'язки за проектом «Київдормістпроекту» виступив автор трирівневої розв'язки Віктор Петрук. За його ініціативою була створена петиція №7819, яка вимагає проведення нового конкурсу проектів реконструкції розв'язки.
Водночас, тільки 2 компанії з 4 учасників були допущені до участі в тендері на будівництво Шулявського моста в Києві. Таке рішення прийняло комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва», повідомляє система Prozorro.
Так, на засіданні 4 травня «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» відхилила заявки від компаній «Мостобуд» і «Альтіс-Спецбуд». До участі в торгах допустили всього дві компанії – ТОВ «Північно-український будівельний альянс» і ТОВ «Спецбуд-плюс», які пов'язують з екс-главою «Укрбуду» Максимом Микитасем.
Як писав Mind, переможцем тендеру на проведення реконструкції столичного Шулявського шляхопроводу стала фірма ТОВ «Північно-український будівельний альянс».