Німецькі регулятори дали дозвіл на пасажирські перевозки потягами на водневому паливі компанії Alstom. Про це повідомляє Railway Technology.
Потяг Alstom. Coradia iLint – перший в світі, що працює на водневому паливному елементі, який виробляє електроенергію для тяги. Його було спеціально розроблено для роботи на не електрифікованих лініях.
Зазначається, що буде запущено два таких потяги з нульовим рівнем викидів. Проект планується розпочати наприкінці літа.
«Ця ухвала є важливою віхою для Coradia iLint та рішучим кроком у напрямку до чистої та орієнтованої на майбутнє мобільності. – сказав представник Федерального уряду Німеччини із залізничних перевезень Енак Ферлеманн. – Світова прем’єра в Німеччині:зі схваленням Німецького залізничного відомства ми відправляємо в путь перший пасажирський потяг з технологією паливних елементів».
«Це сильна ознака мобільності майбутнього. Водень – справжня ефективна альтернатива дизелю. Особливо на другорядних лініях, де повітряні лінії є неекономічними або поки недоступними, ці поїзди є екологічно чистим варіантом. Ось чому ми підтримуємо та просуваємо технологію, щоб вивести її вперед», – додав він.
Компанія отримала 8 млн євро від уряду ФРН в рамках Національної інноваційної програми з водневих технологій та паливних елементів.
Водневий потяг на одній зарядці долатиме 800 км та вміщатиме 300 пасажирів, 150 з яких будуть сидіти, решта – стояти.
Нагадаємо: французька компанія Alstom на початку липня 2018 року повідомила про відкриття свого представництва в Україні.
А, в разі налагодження співпраці з «Укрзалізницею», може запропонувати поставки своєї продукції з Франції.