Китайська компанії Ele.me, яка займається доставкою їжі та належить холдингу Alibaba Group заявила, що витрачатиме по 1 млрд юанів ($147,21 млн) протягом кожного місяця літа на маркетинг та субсидії, щоб стати основним гравцем на ринку. Про це повідомляє Reuters.
Ele.me загалом витратить 3 млрд юанів ($441,63 млн) з липня по вересень, прагнучи збільшити свою долю на ринку на 50%, заявив голова компанії Лей Ван.
Нагадаємо: у квітні Alibaba купив решту долі в Ele.me, яка ще не належала холдингу. Після угоди ринкова вартість стартапу становила 9,5 млрд юанів.
«Ми очікуємо, що Alibaba продовжить інвестувати мільярди юанів в розвиток Ele.me, сказав Ван. Фонди не є зараз нашою головною проблемою».
Alibaba посилює позиції Ele.me, в той час як головний та єдиний конкурент компанії, Meituan Dianping, готується до лістингу в Гонконзі у $4 млрд.
Минулого року Ele.me купила одного із своїх суперників – сервіс із доставки їжі Baidu, скоротивши ринок до двох конкурентів.
Meituan Dianping, яку підтримує суперник Alibaba, холдинг Tencent, мав ринкову вартість близько $30 млрд, але нещодавно оприлюднив, що в 2017 році її збитки склали $2,8 млрд.
Голова Ele.me сказав, що незважаючи на сильну конкуренцію, компанія очікує збільшення виручки відповідно до галузевих показників в діапазоні від 60 до 70% до 2020 року. Компанія наразі знаходиться в процесі інтеграції з іншими компаніями Alibaba, включно із Alibaba Health, Tmall та Hema Fresh.
Нагадаємо: наприкінці травня Ele.me запустив в Шанхаї сервіс доставки їжі дронами. Час доставки вантажу не перевищуватиме 20 хвилин.