Американська компанія Nike, яка спеціалізується на виробництві спортивного одягу і взуття, оголосила, що підвищить зарплату 10% співробітників, починаючи з наступного місяця. Таке рішення в компанії прийняли, провівши внутрішню перевірку системи оплати праці, після чого компанію покинув ряд топ-менеджерів, повідомляє Reuters.
У компанії по всьому світу працюють 74 400 тис. співробітників, таким чином, вищу зарплату будуть отримувати 7,4 тис. осіб.
Як наголошується в заяві Nike, зарплата буде підвищена працівникам «на всіх рівнях, в усіх країнах, на всіх посадах, з усіма брендами».
Зазначається, що менеджери середньої ланки отримують в штаб-квартирі компанії у Портленді від $40 000 до $120 000 на рік.
Крім того, компанія змінить принцип виплати бонусів за підсумками року. Тепер при їх розрахунку будуть враховуватися загальні показники компанії.
Цей крок націлений на те, щоб зробити зарплати співробітників компанії конкурентоспроможними на рівні індустрії, а також вирішити проблему нерівності зарплат співробітників, наголосили в Nike.
***
Останнім часом в медіа часто з'являлися повідомлення про те, що менеджери звільняються з ключових постів у Nike, а чутки про гендерну дискримінацію і домагання ще в березні просочилися за межі компанії. The New York Times провело власне розслідування, опитавши понад 50 працівників компанії.
В компанії працює близько 50% жінок, але їх зарплати на 38% менші, ніж у чоловіків на таких же посадах. Серед топ-менеджерів не було жодної жінки.
«Я прийшла до розуміння, що я, як жінка, не зможу піднятися по кар'єрних сходинках у цій компанії», – розповіла Франческа Крейн, яка пропрацювала в Nike п'ять років.
Журналісти проаналізували документи зі скаргами в відділі кадрів, після чого стало відомо про численні випадки дискримінації жінок, нетолерантного поводження і перевищення службових повноважень з боку чоловіків-директорів у Nike.
Після початку розслідування виконавчий директор Nike Марк Паркер виступив з публічними вибаченнями, а позиції в компанії покинули глава відділу з бігу в Північній Америці Стів Леснард, відповідальний за бізнес в східних регіонах США Хелен Кім, глава маркетингу по продуктивності Симон Пестрідж, директор зі спортивного маркетингу Томмі Каїн і головний креативний директор Ібрахім Хасан.
За метеріалами: DTF Magazine