Компанія Boeing опублікувала прогноз попиту на пілотів і інженерно-технічний персонал (Pilot and Technician Outlook) за 2018 рік, відповідно до якого потреба в пілотах на найближчі 20 років складе понад 790 000 фахівців. Про це з посиланням на Aviation Explorer пише ЦТС.
Згідно з повідомленням, цей показник удвічі перевищує кількість відповідних авіаційних фахівців на сьогоднішній день і відображає найбільш істотний попит за дев'ятирічну історію підготовки прогнозу.
Попит обумовлений очікуваним дворазовим зростанням глобального парку цивільних літаків (за даними Commercial Market Outlook – прогнозу Boeing по ринку цивільних літаків і сервісів), рекордно високим попитом на повітряні перевезення і зниженням пропозиції на ринку праці. У 2018 році прогноз вперше включає дані за сегментами ділової авіації і цивільних вертольотів.
«Не дивлячись на стійкий світове зростання обсягів повітряних перевезень, авіаційна галузь продовжує зазнавати труднощів з набором пілотів, що змушує задуматися про глобальний дефіциті кадрів в короткостроковій перспективі. Для усунення наслідків цієї проблеми вкрай важливо зосередитися на підготовці наступного покоління пілотів», – повідомив віце-президент з навчання та консалтингу підрозділу Boeing Global Services Кіт Купер.
Так, Boeing пропонує свою програму підготовки пілотів (Pilot Development Program), яка являє собою прискорений курс з навчання фахівців з початкового рівня підготовки до рівня другого пілота на певному типі ВС. Також Boeing допомагає експлуатантам підвищувати ефективність роботи екіпажів за допомогою інструментів щодо оптимізації використання ресурсів і мінімізації збоїв.
У той час, як прогноз попиту на комерційних пілотів залишається майже без змін, потреба в інженерно-технічний персонал знизиться з 648 000 до 622 000 чоловік, головним чином за рахунок збільшення інтервалів ТО нових повітряних суден. У сегментах ділової авіації і цивільних вертольотів в цілому додатково буде потрібно 155 000 пілотів і 132 000 техніків.
Попит на бортпровідників цивільної авіації незначно збільшиться з 839 000 до 858 000 фахівців за рахунок змін складу парків ВС, нормативних вимог, збільшення кількості пасажирських місць і використання многоклассной компонування літаків, що вимагає більш індивідуального підходу при обслуговуванні пасажирів. Додатково буде потрібно 32 000 бортпровідників в сегменті ділової авіації.