Heinеken купує частку в китайського виробника пива за $3,1 млрд

Водночас нідерландська компанія продає китайській свою ліцензію

фото Heineken

Heineken купує 40% китайської компанії China Resources Beer за $3,1 млрд, яка є провідною пивоварнею Китаю, повідомляє The New York Times.

Китайська компанія CR Beer буде володіти рештою 60%, а також придбає  5,2 млн акцій Heineken за $538 млн.

Другий у світі пивовар Heineken надасть китайському виробнику велику дистриб'юторську мережу в Китаї та більш широкий доступ до ринку, який до теперішнього часу був важкодоступним CR Beer.

Для CR Beer ця угода є способом потрапляння в преміум сектор, який займають зарубіжні виробники, поки китайський попит на бренди нижчого рівня знижується.

«Це (угода) допоможе прискорити стратегію високого класу і зайняти лідируючі позиції на преміум ринку протягом 5-10 років», – заявив журналістам  головний виконавчий директор CR Beu Хоу Сяохай (Hou Xiaohai).

Ключовий продукт компанії Snow Beer займає приблизно 90% загального обсягу продажів пива CR Beer, але продаються здебільшого в Китаї. CR Beer сподівається використовувати глобальну мережу Heineken для розвитоку закордоном.

Водночас, Heineken оцінив свою значення на китайському ринку, і за 2017 рік,  їх відсоток на ринку складав 0,5%, тоді як CR Beer мав більше чверті частки. Відтак, нідерландська компанія прийняла рішення про продаж свого бізнесу в Китаї CR Beer за $305,8 млн.

Так, Heineken надасть свою ліцензію пиву марки CR Beer.

У результаті комбінованих транзакцій Heineken отримав чисту інвестицію $2,2 млрд, про що повідомили компанії.

Нагадаємо: у минулому році правляча партія прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана подала законопроект, через який червона зірка на етикетці пива «Heineken» несподівано виявилася символом комуністичних репресій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS