Heineken купує 40% китайської компанії China Resources Beer за $3,1 млрд, яка є провідною пивоварнею Китаю, повідомляє The New York Times.
Китайська компанія CR Beer буде володіти рештою 60%, а також придбає 5,2 млн акцій Heineken за $538 млн.
Другий у світі пивовар Heineken надасть китайському виробнику велику дистриб'юторську мережу в Китаї та більш широкий доступ до ринку, який до теперішнього часу був важкодоступним CR Beer.
Для CR Beer ця угода є способом потрапляння в преміум сектор, який займають зарубіжні виробники, поки китайський попит на бренди нижчого рівня знижується.
«Це (угода) допоможе прискорити стратегію високого класу і зайняти лідируючі позиції на преміум ринку протягом 5-10 років», – заявив журналістам головний виконавчий директор CR Beu Хоу Сяохай (Hou Xiaohai).
Ключовий продукт компанії Snow Beer займає приблизно 90% загального обсягу продажів пива CR Beer, але продаються здебільшого в Китаї. CR Beer сподівається використовувати глобальну мережу Heineken для розвитоку закордоном.
Водночас, Heineken оцінив свою значення на китайському ринку, і за 2017 рік, їх відсоток на ринку складав 0,5%, тоді як CR Beer мав більше чверті частки. Відтак, нідерландська компанія прийняла рішення про продаж свого бізнесу в Китаї CR Beer за $305,8 млн.
Так, Heineken надасть свою ліцензію пиву марки CR Beer.
У результаті комбінованих транзакцій Heineken отримав чисту інвестицію $2,2 млрд, про що повідомили компанії.
Нагадаємо: у минулому році правляча партія прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана подала законопроект, через який червона зірка на етикетці пива «Heineken» несподівано виявилася символом комуністичних репресій.