Ринок медійної інтернет-реклами в Україні збільшився на 32% за перше півріччя

За січень – червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094 млрд грн

Фото: pixabay.com

За січень-червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094млрд грн. Цей показник на 32% більший в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це з посиланням на дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ) пише Інтерфакс-Україна.

Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином:

Частки мобільного медійної інтернет-реклами реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках загального обороту медійної інтернет-реклами склали:

Частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) в рекламі склала у агентств 25,1%.

Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами була заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

«У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine, ADV Group Ukraine, ITCG, IPlace, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Dievo, MediaHead, Neos, Promodo, newage, WebPromo, SeoMarket, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: «Автоцентр», Edipress, Люкс (24 канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, Adwise, T-Sell, Rontar, All.biz, Online.ua, Новий час, RST, Обозреватель «, – йдеться в повідомленні.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS