Ринок медійної інтернет-реклами в Україні збільшився на 32% за перше півріччя
За січень – червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094 млрд грн

За січень-червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094млрд грн. Цей показник на 32% більший в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це з посиланням на дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ) пише Інтерфакс-Україна.
Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином:
У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.
- банерна реклама – 42,28% ринку;
- In-stream video (реклама відео плеерів pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 34,94%;
- In-page video (content-roll) – 8,18%;
- інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) – 8,71%;
- спонсорство – 5,89%.
Частки мобільного медійної інтернет-реклами реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках загального обороту медійної інтернет-реклами склали:
- банерної реклами – 18,2%;
- частка In-stream video – 10,1%;
- частка In-page video (content-roll) – 0,5%;
- частка нестандартних рішень – 0,6%; частка спонсорства – 0,9%.
Частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) в рекламі склала у агентств 25,1%.
Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами була заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.
«У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine, ADV Group Ukraine, ITCG, IPlace, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Dievo, MediaHead, Neos, Promodo, newage, WebPromo, SeoMarket, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: «Автоцентр», Edipress, Люкс (24 канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, Adwise, T-Sell, Rontar, All.biz, Online.ua, Новий час, RST, Обозреватель «, – йдеться в повідомленні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: editor@mind.ua.