Ринок медійної інтернет-реклами в Україні збільшився на 32% за перше півріччя

Ринок медійної інтернет-реклами в Україні збільшився на 32% за перше півріччя

За січень – червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094 млрд грн

Ринок медійної інтернет-реклами в Україні збільшився на 32% за перше півріччя
Фото: pixabay.com

За січень-червень цього року ринок медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,094млрд грн. Цей показник на 32% більший в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це з посиланням на дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ) пише Інтерфакс-Україна.

Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином:

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

  • банерна реклама – 42,28% ринку;
  • In-stream video (реклама відео плеерів pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 34,94%;
  • In-page video (content-roll) – 8,18%;
  • інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) – 8,71%;
  • спонсорство – 5,89%.

Частки мобільного медійної інтернет-реклами реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) в частках загального обороту медійної інтернет-реклами склали:

  • банерної реклами – 18,2%;
  • частка In-stream video – 10,1%;
  • частка In-page video (content-roll) – 0,5%;
  • частка нестандартних рішень – 0,6%; частка спонсорства – 0,9%.

Частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) в рекламі склала у агентств 25,1%.

Методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами була заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів.

«У дослідженні взяли участь провідні агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine, ADV Group Ukraine, ITCG, IPlace, Qreachers, Publicis Groupe Media, TMGU, AdWork, Dievo, MediaHead, Neos, Promodo, newage, WebPromo, SeoMarket, а також представники найбільших майданчиків, холдингів і сейлз-хаусів: «Автоцентр», Edipress, Люкс (24 канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH/Digimedia, Admixer, DMDim/Go2Net, FISH, DigitalDecisions, Adwise, T-Sell, Rontar, All.biz, Online.ua, Новий час, RST, Обозреватель «, – йдеться в повідомленні.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло