Американська корпорація Disney представить власний онлайн-кінотеатр в 2019 році, про це повідомляє The New York Times з посиланням на власні джерела в компанії.
Таким чином, компанія збирається конкурувати з гігантами індустрії Netflix, Amazon і Hulu.
Робоча назва нового сервісу – Disneyflix. Компанія планує представити його наступного року, інформує видання.
Disney поставила керівником майбутньої платформи колишнього продюсера і директора маркетингової служби The Walt Disney Studios Ріккі Страусса. Саме Страусс займався рекламною кампанією таких діснеївських успішних проектів, як «Зоряні війни: Пробудження сили», «Чорна Пантера», «Красуня і Чудовисько» і «Думками навиворіт».
Скільки буде коштувати підписка на стрімінговий сервіс, поки що невідомо.
Близькі до компанії джерела стверджують, що в процесі створення перебуває вже 9 фільмів, які вийдуть безпосередньо на платформі. Серед них – рімейки двох класичних діснеївських мультфільмів «Леді і бродяга» і «Меч у камені». Також плануються спін-офф «Класного мюзиклу», телеверсія «Корпорації монстрів», а також серіали за коміксами Marvel і заключний сезон мультсеріалу «Зоряні війни: Війни клонів».
Головним оплотом Disneyflix стане велика бібліотека з більш ніж 5 тисяч картин, мультфільмів і серіалів.
Крім фільмографії Disney на платформі, можливо, будуть проекти National Geographic, які Disney отримала в результаті угоди з 21st Century Fox.
У корпорації поки що не визначилася, чи будуть на новій платформі представлені фільми бібліотеки Fox – «Один вдома», «Льодовиковий період» та ін. Анімаційні проекти Fox, включаючи «Сімпсонів», швидше за все, залишаться на Hulu, зазначає газета.